نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1815
-
الف
+

رقابت نماینده افغانستان در هشتمین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم «جایزه دوبی»

بیست و یکمین دور از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ، شامگاه چهارشنبه دوم جوزا (خرداد) آغاز شده است.

نماینده افغانستان در رشته حفظ کل قرآن کریم در هشتمین شب مسابقات بین‌المللی قرآن - جایزه دوبی با 7 تن از نمایندگان کشورهای سومالیا، اتیوپی، امریکا، لیبیا، ایتالیا، قرقیزستان و مقدونیه به رقابت پرداخت.

به گزارش آی فیلم 2 ،  بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم «جایزه دوبی» ، در هشتمین شب خود شاهد رقابت «أحمدالله رحمانی» از افغانستان، «جوهر عبدالله محمد» از اتیوپی، «عمر عبدالعزیز عبدالله» از سومالیا، «احمد برهان محمد» از امریکا، «حمزه بشیر سالم حرشة» از لیبیا، «قذافی ثانی اول» از ایتالیا، «عبدالله زاکیروف» از قرقیزستان و «سعید امری» از مقدونیه بود.

در هفتمین شب این مسابقات نیز «محمدرضا زاهدی» حافظ کل قرآن مجید و نماینده نوجوان جمهوری اسلامی ایران در کنار «محمدسلطان نصیرا» از اندونزی، «زید قاسم عبدالسید» از عراق، «حسین عابد میا احمد» از بنگلادش، «محمد ثیام» از سنگال، «طاهر دابو» از کنگو برازاویل، «بخاری ابراهیم محمد» از دانمارک و «محمد نور رماد» از افریقای مرکزی به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداختند.

گفتنی است ؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم «جایزه دوبی» امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شده تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر